måndag 20 april 2009

20/4

Happ, fick just höra att gubben kommer hem på Tisdag nästa vecka. Just nu känns det inte alls motiverande, men man får tänka på pengarna. Punkt.

Annars då? Vi klev motvilligt upp kl 03:45 imorse och kl 04:10 var vi påväg mot Nikkala. Emils plan lyfte 07:30 och eftersom vi skulle till Nikkala till hans farmor och farfar då farfar skulle köra honom till Kallax så blev det tidigt för oss. Jag började jobba kl 07 så jag åkte till mor och far min och snyltade morgonkaffe och pappas sällskap. Slutade jobbet kl 12.15 och blåste sedan hemåt.
Har inte hunnit med så mkt här hemma, Anticimex kommer imorgon och gör en besiktning av huset för försäkringsbolagets räkning. Vi får se vad de säger. Så "tidig" (tidigast 8) uppstigning imorgon och städ av huset innan de kommer sedan jobb 15.. man kan städa snabbt, jag är proffs på det där med snabbstädning. Dammtorkning är den tråkigaste sysslan som någonsin uppfanns, håller ni inte med? :p

Känslan är fortfarande överhängande, jag ids inte spy ut allt här. Mitt svarta moln finns kvar, men som vissa säger: "Det är inge farligt! Det går över snart ska du se!" Yeah.. BULLSHIT! Nu gäller det att ta hand om mig själv, min kropp och min själ. Framför allt mitt psyke. Im weak.

Nu ska jag springa ner och kolla kaminen, sen pyjamas och CSI dags!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är bara ett telefonsamtal bort det vet du va? :-) *krama* /iri