tisdag 21 april 2009

Godkväll?

Känns nästan som att det är den korrekta benämningen på dagen. Egentligen är det väl godförmiddag? Jag har vaknat 06:50... så blev det med min sovmorgon. Och hur jag än tvingade mig själv att ligga kvar längre så kollade jag på klockan med 5 min mellanrum och kl 07:15 konstaterade jag att det inte är någon idée nå mer. Så jag har hunnit städa, dricka x antal koppar kaffe, långpomenad med Eddie Mc FluffFluff och nu känns det som att halva dagen gått fast den knappt börjat.
Klockan är nu 10:05 och Anticimex kommer mellan 11-12. Efter det åker jag till stan och dricker kaffe med Söt-Ida innan jag ska jobba kl 15. Det känns att jag har varit aktiv idag, alla dagar bör vara som denna. Jag kan tom sitta framför datorn utan att känna skam för att det finns annat jag borde göra - allt är redan gjort :D.

Imorgon är jag ledig, Irre (min trogna blogg-läsare) ska vi ta den där promenaden imorgon? :). Jag hoppas på stoooor sol imorgon så jag får hacka på gården (is). Speciellt framför bron, där har vi en mini hockey rink just nu.

Bah, nej.. om jag skulle ta och söka fram nå bra recept på tasteline.se. Jag är baka sugen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du ät baksugen så här kommer några bra sidor till ;) www.arla.se och www.recepten.se. Lycka till med bakandet, kram/Jennie

Anonym sa...

Ses ikväll :-) /iri