måndag 4 maj 2009

Hejsan hoppsan!

Bara en snabb uppdatering det här. Jag har snart avverkat min 6 dagars ledighet - och det har varit 6 välbehövliga dagar med massa mat och underbart umgänge. Valborg firade vi hos Janne och Mia, det var trevligt.. trots min blyghet (som släppte mot slutet bör väl tilläggas :p). På lördag var det "kalas" hos Emils pappa och Nina med god tacco middag (irre, blev du också öndigt pruttig dagen efter?) och vin och massa massa surr.

Sen har det inte hänt desto mer, vi har kastat in ved, kastat ut den igen (den var blöt) kastat in ett nytt lass och nu väntar det på att staplas på 2 håll. Krattat lite grann och inte desto mer. Har tagit upp min läsning igen och har betat av 2 böcker i Twilight serien. Okej - jag fastnade. Är på sista boken nu och kommer att beställa hem allihopa.


Nej, nu ska jag sluta här. Ska ringa backen och kolla om de kanske har kaffe att bjuda på :)

Men först...

Denna bild är tillägnad åt Sofia, och som du ser Soffi så är den inte SLAK nå mer :P

Hejdå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha ! Faaan va KING ! De stämmer verkligen nu har den stååååfrääääs som faaan ;) ahahah ah ! kan inte sluta skratta ! :D:D // snofii

Anonym sa...

Vilken backe menar du? Om du menar oss vet du att dörren alltid står öppen :) (fast inte ikväll då vi ska t syrr...) Kram/iri