torsdag 9 april 2009

Snart tisdag

.. och försök inte intala mig nå annat! För de här dagarna kommer flyga förbi i samma fart som häxan på kvasten. Och på tisdag kommer världens bästa Emil hem från Kalmar län.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, jag rymde fältet hemifrån. Orkade inte sitta där utan åkte till stan för att få mig kaffe på Ängsgatan och sedan hit. Umgängessjuk som man är för tillfället, och hungrig. Tänkte kolla med morsan om vi ska och käka lunch (middag?) tillsammans. Men nu var hon ju inte hemma ännu men på ingång.
Usch jag är så dålig på det där med att äta när Emil är borta, känns så enformigt och onödigt att laga mat åt bara mig. Skärpning på den fronten JAG VET.

Jag skulle vilja gå till "På gränsen" gallerian, fan vad fjantigt namn den har. Jag har hittat ett par jeans där som jag är ganska sugen på. Men tror det får vänta tills Emil kommer hem, han äääälskar ju att gå på klädaffärer (eller så inte) :p.

Nej onödigt inlägg, nu ska jag surpla kaffe och sedan hitta på nått.

Smell you later!

Inga kommentarer: